wtorek, 11 lutego 2014

Walentynkowe babeczki migdałowe z truskawkami


Niedługo Walentynki, może ktoś z Was skusi się na babeczki migdałowe? Jeżeli zostaną Wam z innych wypieków niewykorzystane białka, to właśnie można to zrobić piekąc te babeczki. Przepis pochodzi z bloga Moje wypieki, autorka podaje, iż z podanych składników uzyskamy 12 babeczek. Ja robiłam je w większych foremkach w kształcie serduszek i wyszło mi 8 sporych babeczek.

Składniki:
  • 6 białek jajka
  • 150 g masła rozpuszczonego i ostudzonego
  • 2/3 szklanki cukru pudru, przesianego
  • 1 szklanka i 2 łyżki mąki tortowej, przesianej
  • 1 łyżeczka aromatu migdałowego
  • truskawki
  • płatki migdałowe na wierzch

Białka jajka umieścić w misie miksera i zmiksować do spienienia. Nie ma być to sztywna piana. Wsypać cukier puder i mąkę. Wymieszać delikatnie łopatką. Wlać masło i ekstrakt. Wymieszać. Ciasto wylać do foremek. Na wierzch każdej ułożyć truskawkę, posypać płatkami migdałowymi. 
Piec w 170 stopniach przez około 25 minut.

 


5 komentarzy:

  1. oj tak na walentynki słodkości muszą być :-)

    www.kuchniaipodroze.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. prezentują się przepięknie :-)

    www.hotelowerecenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam je, smakują obłędnie! Z truskawkami wyglądają prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...