wtorek, 18 lutego 2014

Smoothie ananasowe


Ananas jest jednym z moich ulubionych owoców. Najczęściej jednak używam tego z puszki. Teraz skuszona promocyjną ceną kupiłam świeży  i tak powstało to smoothie :) Koktajl jest bardzo orzeźwiający. Do jego posłodzenia użyłam syropu z agawy. Można go zastąpić swoim ulubionym rodzajem cukru.
 
 Składniki na 4 szklanki:
  • 1 świeży ananas
  • 1 duży jogurt grecki ok. 340 g
  • 5 kostek lodu
  • 3 łyżki syropu z agawy bądź swojego ulubionego cukru (lub do smaku)

Ananasa obrać, pokroić na kawałki. Wrzucić do blendera wraz z pozostałymi składnikami. Zmiksować. Smacznego!


9 komentarzy:

  1. Chętnie bym poczęstowała się taką szklaneczką :) zdecydowanie mało koktajli piję na zimę, a z ananasem nie miałam jeszcze okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy koktajl nie robi się gorzki? Ilekroć próbowałam zrobić koktajl z egzotycznych owoców jak ananas bądź kiwi i dodawałam jogurt naturalny wytwarzał mi się gorzki smak, który uniemożliwiał spożycie koktajlu.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi się to kiedyś zdarzyło w połączeniu z kiwi, z ananasem nie zauważyłam. Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. Też mi zgorzkniał z ananasem był nie do wypicia

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłam z ananasem i bananem i wyszedł tak gorzki,
    że się tego wypić nie dało

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś zrobiłem ananas i banan i gorzki bardzooooooooo, odradzam

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego co pamiętam, świeżego ananasa trzeba chwilę podgotować sby jakieś enzymy padły. Wyobrażam sobie, że w przepisie jest użyty ananas z puszki, powinno się to zaznaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. koktajle mleczne w polaczeniu z ananasemm robią sie gorzkie przez zawarty w nim enzym

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...