środa, 21 stycznia 2015

Smoothie owocowe z awokado


W tym koktajlu zmiksowałam wszystko co miałam w domu i w zamrażalniku:) W ten sposób dostarczyłam sobie porządnej dawki witamin oraz zdrowego tłuszczu pochodzącego z awokado. Poza tym kolor jak i smak owoców jagodowych przypomniał mi o lecie. Czy tylko ja się nie mogę go doczekać? To już bliżej niż dalej :)

Składniki na 2 porcje:
  • 1 awokado
  • 1 szklanka jagód (mrożone)
  • 1/2 szklanki malin (mrożone)
  • 1/3 szklanki truskawek (mrożone)
  • 1 szklanka soku z pomarańczy (2 duże pomarańcze)
  • 1 łyżka syropu z agawy
  • 3 łyżki jogurtu greckiego


Awokado obrać, pokroić na kawałki. Wycisnąć sok z pomarańczy. Wraz ze wszystkimi pozostałymi składnikami zmiksować. Pić od razu :)




4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...